TETAMU KEHORMAT......TQ!!!!

Sunday, April 10, 2011

SYOK!!! Makan Durian

   
Rasanya dalam bulan ni dah 2 kali cik abang ku beli durian ini...gara2 hantu durian..
Mungkinkah tak tahan tengok orang jual tepi jalan dengan bau durian ini yang semerbak. Katanya nama durian ini ialah Durian D24 mahal tak ingat, 3 biji harga RM107/-. 

Memang berbaloi..isi mampat, manis. Pekena 2 ulas pun dah kenyang dibuatnya. Kalau rasa-rasa tak tahan tengok tu...jom laah beli kat tepi jalan tu...banyak dijual sekarang ni..ok lah..tengok ajelah foto yang sempat diambil..itupun aku rasa terkejut gak sebab harganya boleh tahan...kalau aku yang beli memang aku tak akan beli kalau tengok pada harga tu...ni nasib baik cik abang aku yang belikan, kalau tidak tak makan laah kalau tunggu aku beli..baik aku beli buku aje boleh baca sampai 10 kali habis pun tak habis punya..ni durian..makan ngap-ngap aje dah habis..sekelip mata habis....

ok lahh..selamat menjamu laah apa2 makanan pun ya..

 






No comments:

Post a Comment

JANGAN SEGAN2 BAGI KOMEN