TETAMU KEHORMAT......TQ!!!!

Tuesday, April 12, 2011

Hati meronta-ronta mahu tengok Marimar

Eeeei mana satu ni...nak blogwalking kee nak tengok Marimar ni...(drama bersiri Filipina) jam 3.00 ptg sampai 4.00 ptg setiap hari isnin hingga khamis.







Memang berantu laa orang kata kalau dah tengok sekali mesti nak tengok lagi kisah selanjutnya. Lebih2 lagi tengok kisah berkisar tentang kekeluargaan dan kasih sayang ni. Sanggup aku suruh anak yang sulung ku rakam cerita suatu hari kalau aku tak dapat tengok...Sib baik anak aku pun minat sama cerita ini..Ada geng laa katakan.

Jadi kawan2 kalau yang belum pernah ikuti ceritanya baik tak payah tengok terus..kalau dah tengok mesti anda tak sabar nak tengok kisah selanjutnya..Apa2 pun setiap cerita tu kita boleh buat pengajaran dan tauladan.


MARIMAR

4 comments:

  1. shera tak pernah tengok.. tapi masa tu tertengok.. macam nak tengok jek.. memang best ^_^

    ReplyDelete
  2. Salam.ohayou^^.
    Jalan2 sini.
    Jemput2 singgah blog saya ye : http://frommetoyou85.blogspot.com/
    btw, nice blog :)
    Thanks~

    ReplyDelete
  3. shaherah: best sha...kalau dah tgk sekali mesti nak tgk lagi..lagi lagi..hehe

    ReplyDelete
  4. kita dah singgah kat sakura tadi..thanks singgah kat umah kita..hehe

    ReplyDelete

JANGAN SEGAN2 BAGI KOMEN