TETAMU KEHORMAT......TQ!!!!

Sunday, February 20, 2011

siapa Livonia dalam PILIH KASIH



Juara Pilih Kasih Musim Pertama dimenangi oleh Iqbal Mazlan manakalah Musim Kedua dimenangi oleh Livonia. Sebelum itu Jay Izwanzin dinobatkan sebagai pelakon terbaik musim ke-2. Itu pilihan pihak Juri..50% dari pengundian luar dan 50% di tangan juri. Tempat ketiga undian keseluruhan sebanyak 16.02 % ialah Ku Haris. Naib Juara Pilih Kasih jatuh kepada Yuzwan Yunus.

Kereta Pacuan empat roda iaitu pikap jenis Trakker berharga RM55 ribu, percutian dan spa mustika ratu berharga RM7,000 set aroma terapi, package penjagaan kereta shine shine dan wang tunai RM10,000. Itu adalah habuan untuk penyandang juara PILIH KASIH kali ke-2 ini. Dengan markah keseluruhan 26.6% jatuh kepada Livonia dari Kuching Sarawak.

Pelakon dan pemilik Suhan Movies, Penerbit Drama dan Program Pilih Kasih yang ke-2 ini telah dengan rasminya menutup acara pada malam itu.

Apapun tahniah untuk tujuh peserta PILIH KASIH yang akhir dan sekalung tahniah untuk pemilik pacuan empat roda ini iaitu LIVONIA..

Bravo Livonia...

3 comments:

  1. Pilih kasih ini saya tengok sekali je kalau tidak silap saya. tegas cara rosyam nor didik anak-anak buah dia.

    ReplyDelete
  2. suka rosyam nor.. hehehe.. menyimpang dari tajuk lak.. livonia bakal popular kowt one days nanti..s etakat ni tak eknal lagi.. hehehe.. ;p

    ReplyDelete
  3. hehe..tgk sekali dua je pilih kasih tu..lps tu x tgk dah..ekeke..apa pun tahniah pada yg menang..

    ReplyDelete

JANGAN SEGAN2 BAGI KOMEN