TETAMU KEHORMAT......TQ!!!!

Friday, February 25, 2011

Maher Zain satu fenomena

Maher Zain


Salam everyone, I'm so sorry for not updating my FB page regularly, just been so busy over the last few days preparing & rehearsing for my concerts in Malaysia on the 25th & 26th of Feb in the Malawati Stadium. Both concerts have been sold out alhamdu lillah. During this busy time I haven't forgotten about our brothers & sisters in Libya and elsewhere struggling for freedom, and I will isA be singing a new song in these concerts called "FREEDOM" dedicated to all the people who have gained their freedom and those still struggling for it. Freedom for all !


Itulah kata-kata dari Maher Zain sehari sebelum konsertnya di Stadium Melawati Shah Alam. Biarpun beliau sibuk dengan konsertnya tetapi ingatannya untuk penduduk Libya tetap dihatinya. 


Kegilaan peminat terutamanya dari Malaysia dalam facebook dalam 70% dari peminatnya dari seluruh dunia iaitu seramai 1,874,979 orang setakat ini (harap maaf kalau fakta diatas kurang tepat)...tapi rasa aku betullah sebab suatu pagi tu aku dengar dalam radio sinar FM yang artis jemputannya Maher Zain sendiri yang menyatakan peminatnya ramai di Malaysia. 


Tiket untuk konsert pada malam ini juga telah habis terjual..Kasetnya pun laris terjual dipasaran tak ketinggalan aku pun ada satu kaset baliau. Anak aku yang bongsu pun hafal beberapa rangkap lagunya 'Insyaallah', 'baarakallah' dan yang seangkatan dengannya..sebenarnya aku lupa apa lagi lagunya...hehe.


Apapun memang lagunya unik dan segar untuk didengar dan dihayati....Alhamdulillah.



No comments:

Post a Comment

JANGAN SEGAN2 BAGI KOMEN