TETAMU KEHORMAT......TQ!!!!

Thursday, February 24, 2011

suatu hari kat tesco, puchong


Jam 1.30 berangkat ke Tesco.Puchong. Tak sampai 5 minit sampai kat sana. Hajatnya mahu membeli bahan basah seperti ayam, sotong atau ikan...yang mana aku berkenan laa utk masak dan simpan dlm peti ais kat umah. Anak-anak apa lagi sambil teman kita ada hajat besar bagi diaorang untuk main kat sana. 

click to reposition
amibl kat sini
Masing-masing mahu minta duit RM5/- untuk beli token. Memang mau bagi tapi setakat RM5/- boleh tapi dah anak seramai 5 orang..hajat tu aku terpaksa berkeras tak bagi jugak..ialah kalu bagi RM5/- sorang. kalu 5 orang dah RM25/-..baik aku lupakan aje baik hati aku tu..
Biar aje diaorang main yang biasa-biasa je..sementara tu aku duduk sejekap kat kerusi tunggu diaorang main..nak tinggalkan nanti penculik tak bertauliah kutip anak-anak aku pulak...nauzubillah himinzalik.


ni dia...anak ku yg ke-2 Izzat dan Ayu yg ke-4..syok bermain tuu. 


Ayu tersenyum puas dapat main kat sini..enjoy yaa 


Akbar apalagi bila ibu cakap "akbar senyum"...dia pun bagi muka happy laaaa

1 comment:

  1. setuju..harus adil & saksama..sorang dapat mesti semua dapat..sorang tak dapat mesti semua tak dapat..

    ReplyDelete

JANGAN SEGAN2 BAGI KOMEN