TETAMU KEHORMAT......TQ!!!!

Friday, August 5, 2011

TIPS - " Ajakan cinta, kenapa malu dengan suami "

Tidak dinafi kan , rata-rata isteri di luar sana berhadapan masalah untuk mengajak suami melaku kan hubungan intim, Biar pun berbelas tahun perkahwinan, tetapi masih ada yang segan untuk membuat ' permintaan ' .

Mungkin sudah banyak cara di praktik kan tetapi belum bertemu jalan penyelesaian . Sudah nya tunggu sahaja ' pelawaan ' daripada suami dari ' meminta ' sendiri . Buntu dengan apa yang berlaku , ini TIPS dan caranya : -

1.    Butang baju buat suami berdebar
Suami lebih tertarik melihat isteri nya membuka butang baju perlahan - lahan . Bermula dengan butang yang paling atas , susuli pula dengan gaya yang menarik perhatian nya. Pasti mendebar kan . Kemudian , rapat kan dada anda ke dada nya serta dakap lah suami dengan penuh rasa cinta . Pasti membangkit kan nafsu untuk bersama.

2.    Cicirkan pakaian dalam di bilik tidur
Isteri sukar membuat  ' permintaan ' malah untuk melafaz kan nya terasa bagai ada batu tersekat di kerongkong. Kerana itu lah maka anda boleh praktikkan cara meninggal kan pakaian dalam di tempat tidur. Mungkin dengan cara tersebut suami akan beri perhatian sekaligus membangkit kan rasa ghairah melihatkan ' barang ' peninggalan anda . Secara tidak langsung dia menerima isyarat bahwa isterinya inginkan ' sesuatu ' .

3.     Guna kan pakaian yang jarang dan seksi
Tidak salah jika sesekali anda mengena kan baju yang seksi bagi menarik perhatian suami . Lebih elok kalau kain nya jarang dan menampak kan bentuk tubuh . Pasti menggiur kan . Jangan lupa , sembur kan sedikit wangian bagi membangkit kan keghairahan sensual di waktu itu .  Jangan terlalu ' membuka ' sebaliknya simpan ' bahagian - bahagian ' tertentu untuk aktiviti selanjut nya .

4.     Bijak gunakan bahasa tubuh
Selepas mandi atau sebelum mengada kan hubungan intim , sebaik - baik nya pakai lah pakaian di hadapan suami . Dari pakaian dalam hingga lah ke tanduk ' uniform  rasmi ' , sarung kan di hadapan nya agar bangkit keinginan untuk bersama . Sambil - sambil itu usap lah bahagian ' panas ' di tubuah anda  perlahan - lahan bagi menaik kan nafsu syahwat nya kerana ada segelintir suami yang gemar melihat isteri beraksi demikian .

5.    Belai suami dengan usapan cinta
Hampiri suami di atas katil perlahan - lahan dan belai lah wajah , telinga , serta dada suami dengan lembut . Biar kan rambut anda mengurai ke tubuh nya agar suami berasa lebih seronok untuk melaku kan hubungan ' bersama ' . Setelah itu , buat gigitan cinta di leher atau  di bahagian yang di rasa kan sesuai . Ini kerana , gigitan yang anda laku kan itu mampu merangsang nafsu pasangan untuk beraksi lebih panas .

6.    Wujud kan suasana romantik
Bagi membangkit kan lagi suasana , alun aroma romantik penuh klasik sewaktu berduaan di kamar peraduan . Di sirami cahaya suram serta haruman yang mempersona kan , ' aktiviti ' malam itu pasti lebih menyeronokkan . Usah terburu - buru , sebalik nya goda lah pasangan anda dengan ciuman atau hembusan nafas ke telinga nya bagi merangsang keinginan ' berhubungan ' . Dalam pada itu , jangan lupa untuk menatap mata suami anda dengan pandangan yang paling menggoda .

Artikel dari Mingguan Wanita

5 comments:

  1. Nice info. Suka2. hee.

    Like page saya eh. (www.facebook.com/umedianetwork)

    ReplyDelete
  2. tips yang bagus untuk para isteri..
    naseb bek zwan dah umoq atas 18.. HAHA

    MySuaraBlog: Jadikan TELUR Sebagai Pilihan

    ReplyDelete
  3. ehem2....ilmu yang bergune untok mas depan...huhuhu

    ReplyDelete
  4. kalau kak liza ni nak, minta je dgn hubby. offerkan diri..he..he..

    ReplyDelete

JANGAN SEGAN2 BAGI KOMEN