TETAMU KEHORMAT......TQ!!!!

Friday, September 16, 2011

Anak Pelakon Safura Meninggal Dunia

Assalamualaikum....


sumber : google

Anak kepada penyanyi, pelakon dan penggiat teater, Safura Yaacob, Nur Aisyah Mariam, tiga tahun meninggal dunia semalam selepas Maghrib kerana demam berpanjangan sejak tiga hari lalu. Anak ketiga kepada penyanyi yang popular menerusi lagu Sedalam Mana Cintamu itu adalah anak sulung hasil perkahwinannya dengan Sharonizam Noor juga seorang pelakon.
Safura ketika dihubungi berada di Hospital Ampang Puteri sedang menunggu jenazah anaknya dimandikan sempat menyatakan rasa hibanya kerana kehilangan anak secara tiba-tiba. Beliau menyifatkan kehilangan Mariam adalah ketentuan dan suratan buatnya sekeluarga.
Jenazah Nur Aisyah Mariam akan dimandikan sebelum dibawa pulang ke kediamannya di Ampang. Jenazah Mariam akan dikebumikan hari ini sebelum Zuhur.
Hasil perkahwinan Safura sebelum ini, dia dikurniakan dua anak, Nurul Natasha 17 dan Muhammad Daniel Khaqim 11. Bersama suami sekarang, Sharonizam Noor, pelakon itu dikurniakan dua anak Nur Aisyah Mariam dan Yusoff Firdaus yang masih berusia setahun.

1 comment:

  1. Ish takut gak.. Demam pun boleh pergi..ajal xsiapa sangka.. Huhu..innalillah...

    ReplyDelete

JANGAN SEGAN2 BAGI KOMEN